fredag 29. april 2011

gult i gult ved stranda

 I vegkantar og grøfter lyser det gult i gult i desse dagar,
løvetannen eller hestablommen som me seier her, står i full blomst på Jæren.
.
- mellom greiner og strå i sanddynene finns dei og
.
 - i sol frå klar blå himmel vandrar eg på stranda i dag,
fuglane syng og bølgjene kjem stille inn mot land.
 .
 - tre strender ligg etter kvarandre her,
eg går åleine langs alle tre..
- kan eit visst bryllaup ha meir tiltrekningskraft
enn ein tur på stranda????
.
 - eg lytter til naturens lyder og tek til meg av roen som rår.
.
-  til og med mellom steinane på stranda
har ein løvetann slått rot
.
  - min tur går mot slutten
.
- eg svinger opp bak sandynene
.
 - tek eit siste blikk mot stranda
.
- før eg er tilbake til bilen.
- mine batteri er nyopplada og klar for resten dagens gjeremål.
GOD HELG!

6 kommentarer:

  1. Du formidler vakre og gode stemninger Ruth.
    Riktig god helg til deg.
    Berit.

    SvarSlett
  2. Håper jeg rekker en strandtur når jeg skal nedover til Jæren i neste uke. Herlige bilder.
    Flotte bilder fra Jærens tak også.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  3. Blir aldri lei av å være med på turene dine! Det ser så vakkert ut alt sammen! Og så er det så lett å lese en tekst som passer perfekt til bildene! Enkel , godt og flott innlegg! -Margit-

    SvarSlett
  4. Flotte bilder fra flott natur! Jærbuen kjenner lengten... Og kom du hit skulle du få omvising i botanisk hage - magnoliaen blomstrer nå og det er vidunderlig vakkert.

    SvarSlett
  5. Beautiful pictures!

    I like very much!

    Rui Pires - OLHAR D'OURO
    http://lamegoimage.blogspot.com/

    SvarSlett