onsdag 19. oktober 2011

ut mot havet....

Kraftig vind og mykje regn, 
ja slik har dei siste dagane vore på desse kantar.
Midt på dagen i dag vart det litt lettare,
vinden var like sterk, men det vart opphald 
og enkelte blå flekker viser seg på himmelen....
.
 - eg tok turen ned til Obrestad havn
.
 - hav og himmel er fasinerande på slike dagar
.
 - vinden tok godt og bølgjene kom kvite mot land
.
 - innafor moloen låg båtane i ly for vinden
.
 - eg køyrde vidare og gjorde eit stopp ved Obrestad fyr
.
Fyrtårnet på Obrestad fyr er nå dekorert med gatekunst
 av den britiske kunstneren Lucy Mclauchlan.

.

 - eg kjempa meg mot vinden, gjekk ut på kanten 
og såg ned mot Hå gamle Prestegard
.
 - her var det såvidt at eg klarte å stå stille..
.
 - luftig, vilt og vakkert er vel dei orda som passer best
når eg ser ut over strandlinja
.

 - dei blå flekkane vert igjen dekka av mørke regn tunge skyer
- det er på tide å kome seg i bilen og ta turen heim att...

6 kommentarer:

  1. Very nice landscape and I like above all the lighthouse: it's really well done.
    Have a nice Thursday!
    *-*

    SvarSlett
  2. Beautiful scenery Ruth, and, I love the lighthouse, well painted Lucy.

    SvarSlett
  3. Sikke et sjovt indslag, det gadekunstmalede fyrtårn er i den smukke natur...Vindomsust hav er altid en oplevelse...God torsdag til dig

    SvarSlett
  4. Beautiful images, I really like such weather !

    SvarSlett
  5. Slikt ver er noko av det som gjer at me treng ikkje reise langt for å få variasjon om ein bur ved kysten :)

    Det er som om eg kjenner vinden tar tak :)

    God helg :)

    SvarSlett