lørdag 14. april 2012

Vårdag i skogen...

Eg rusler langs våte og sølete stier,
fuglane syng, bekkene sildrer ,
sola kikker mellom trea - av og til, og det vindstille.
Sidan eg er på jakt etter ein spesiell plante, 
ser eg mest på det som er på bakken...

 - mellom mose og kvister trengjer små blomar og blad seg fram
 - ein enkel  kvitveis
 - fleire og fleire kvitveiser dukker opp langs min sti
 - nedbrekte kvister fann eg over alt
 - eit lite nøtteskall på toppen ei grøn tue
 - eit jordbærblad
 - endeleg blomen eg var på jakt etter: kusommar som vi seier
- eller Kusymre
 - eg rusler vidare langs mose kledde steingardar
 - eg ser fleire kusommar planter
 - sola kikker fram mellom trea
Eg fann ikkje så mange kusommar planter, 
men kanskje det er i litt tidleg på våren ennå?

8 kommentarer:

  1. Herlig skogstur! Likte spesielt de mosegrodde steinene. Ønsker deg ei god helg. Kanskje blir det enda en skogstur? :)

    SvarSlett
  2. Lekre bilder .-) Tur i skogen er verdens beste rekreasjon!

    SvarSlett
  3. Great pictures, and I love the moss, superb.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for turen Ruth! Flotte bilder...
    Hvitveis er min favoritt om våren, men har ikke sett den her enda. Kanskje jeg må leite bedre;)

    Helgeklem fra Turid.

    SvarSlett
  5. Det er inmari koselig å være med deg på tur. Du har et godt øye for små detaljer spesielt, og stemning generelt. Kusymre er vakker - og et vårtegn av dimensjoner :-D

    Takk for fine ord om godgutten min!

    Fortsatt god helg :-)

    SvarSlett
  6. Herlig å merke at det våres mer og mer.
    Såg hvitveis her i dag. Og nå er all snøen borte.
    Elelr jeg såg litt i et skyggefullt område.
    Men det teller ikke, hehe.
    har fått ordnet biledopplastningen på bloggen, tror ejg.
    Så da blir det nok litt mer blogging på meg utover.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  7. You did a very nice walk,Ruth! I like very much the "Primula".
    Bye bye
    Erika

    SvarSlett
  8. Her kalder vi den kodriver, men jeg har endnu ikke spottet nogle...dejlige billeder somaltid Ruth...Hav en dejlig søndag!

    SvarSlett