fredag 13. september 2013

Septembermorgon på eigne tufter.....

Skodda låg som eit teppe over landskapet,
 i det sola var på veg opp bak åsen....
 - etter kvart kom sola fram
og det vart ein vakker solskinsmorgon
 - eg gjekk ein kort runde på eigne tufter på jakt etter nokre fotomotiv
 - her er litt av det eg fann på min veg....
 - steingardar og enkle trerekkjer - ser ein over alt på Jæren
 - enno står det korn rundt om, som ikkje er hausta
 - fine farger og stillheten pregar denne morgonen
 - det haustast og dyra er ikkje lenger ute på beitet...
 - Ein stor takk for tilbakemeldingar av alle slag,
eg tykkjer det gildt at så mange likar det eg held på med.
Ha ein god dag, alle saman!

3 kommentarer:

  1. Nice photo's Ruth.... i like this post very much.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  2. En herlig høstdag på Jæren det der.
    Mange flotte bilder.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Så vaktre billeder...som altid! God dag til dig også!

    SvarSlett