onsdag 12. mars 2014

Det går mot kveld....

Ein fin vårdag går mot kveld.
Eg går ein tur på Refsnes strand,
sola varmer og det er heilt vindstille.
Etter fotspora å dømma, 
har "halve Jæren" besøkt stranda i godværet....
 - det er godt å lytta til bølgjene som slår mot strand
 - stranda er fin og rein...
 - på himmelen ser eg ei og anna sky 
 - etter kvart kan ein skimte eit gul/oransje skjær i horisonten
 - på sanddynene sin topp, finn eg ein plass i graset,
tek til meg av stillhet og ro, og sola siste stråler,
- før ho går i havet..
Eg ser på store og små,
både på to og fire
som leikar eller går tur langs stranda
 - ein stille, vårleg og vakker kveld ved sjøen
 - sola går ned og månen er klar for si "nattevakt"
- det gjer godt både på kropp og sjel,
å ta seg tid til sitje ned, 
og nyte den stillhet og ro som rår,
i det sola er i ferd med å gå ned i havet...

2 kommentarer:

  1. Det nest siste bildet falt i smak hos meg. Her var det hest med "vogn" som ga bildet det lille ekstra og gjorde det til noe mer enn bare et solnedgangsbilde!

    SvarSlett
  2. Flott bildeserie, en fantastisk flott dag med tanke på været!

    SvarSlett