torsdag 31. mars 2016

Storfossen, Tana Kommune

Det går mot slutten av mitt opphald i Finnmark,
og dei siste dagane har vi base på Storfossen Camping.
Campingplassen ligg ved Tanaelva.
Grensa mot Finland går sånn omtrent midt i elva.
 - her er solrike og kalde vinterdagar
vindstille og friskt
 - det er stille 
når eg vandrer på mine morgonturar
 - det er fint å lytte til fuglekvitter
og snø som knirker
 - åsen der borte er på finsk side av elva 
 ski og scooterspor ser ein over alt
 - her er mange spor etter ryper og større dyr 
 - lette lange skyer strekkjer seg over dalen
- siste morgonen er sola gøymt bak grå skyer
- eit lett snødryss har lagt seg i løpet av natta
 - min sjåfør og eg setter kursen austover mot Kirkenes
 - vi køyrer eit stykke på Tanaelva..
- kvar vinter når isen har lagt seg,
blir dette brukt som offentleg vei,
mest for å spare tid og kilometer 
 - Frå Kirkenes gjekk turen vidare med Widerøe 
og "melkeruta" langs Finnmarkskysten
Vi var innom 5 småflyplasser før vi ankom Tromsø.
.
Vadsø, ein 10 minutts flytur frå Kirkenes
 - maskinparken på flyplassen
 - flyruta gjekk akkurat så langt ute over sjøen,
at det var mulig å sjå "toppen" av Norge
 - små bygder og øde strekninger 
snøkledde fjell, holmer og skjær
 - sola var med oss store deler av turen
- ein spennande og fantastisk avslutning
på ei opplevelsesrik reise i Finnmark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar