fredag 8. april 2016

Rusletur på Hå

Skyene er tunge
hinmmelen grå
det regner
vinden rusker i mitt hår
 - eg lytter til fugler som kvitrer
 og lyden av elva som renn mot havet
 - eg ser på alle fuglane
 - her er tjeld, ender, skarv, måker, viper og andre småfuglar
 - måken på steinen 
- nausta på Håtangjen
 - heilt ytterst på Tangjen held skarven til
 - utakt i formasjon..
 - Hå Gamle Prestegard
 - eit lite streif av sol
-laksefiskerhytta ved Håelva-
 - vipa kan eg sjå,
men berre på lang avstand
 - åker og eng er enno fulle av vatn
her må bonden nok vente litt med våronna 
 - veien er lett å 
nå ein så mykje får sjå
- sjølv om himmelen er grå
og regnet dett ned,
er naturen likevel eit vakkert skue...
- det gjer godt på ein stiv og sliten skrott
til å oppleve noko så flott

1 kommentar:

  1. Flott kystlandskap! Artig å se for meg som bor i ei fjellbygd og inni granskogen. Været er nok det samme, og her har det til og med vært noen snøbyger i dag.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett