søndag 12. juni 2016

Kveldstur på eigne tufter

Vinden har stillna,
og sola er på vei ned,
då eg rusler rundt på eigne tufter
 - i horisonten er skyene mørke
 - her er enno blå himmel
 - fargane er mange og fine
 - eg rusler langs mang ein steingard
 - kyene til naboen kom nærmar eog nærmare
forvetne på kva skjer
 - dei mørke skyene vert mørkare
og kjem nærmare
 - svingar eg bare litt på kameraet
er her nesten blå himmel
 - dei heile får så fine fargar i kveldssola
 - nokre viper og eit par storspover
vart aktive når eg nærma meg
 - mørke skyer 
- snart regn?
 - blå himmel
 - ein eller anna plass vil regnet snart dette ned...
- her?.. nei, her kom ikkje ein dråpe med regn
ein treng ikkje reise langt 
for å oppleve mangt
har ein berre tid til å sjå seg omkring
finns opplevelsane rundt kvar ein sving

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar