søndag 16. juli 2017

ein liten oppdatering

Dei siste dagane har eg hatt nokre runder på sykkelen, 
- merkeleg til meg å vera,
men eg har faktisk vore ute
UTAN kameraet på slep....
 eg kjende det var litt uvandt å ikkje sjå etter motiv undervegs....
neste gong vert det med kamera,
for då kan det bli naturlege småpauser undervegs,
noko som eg nok treng innimellom...
sidan det vart lite foto på turane,
gjekk eg no i kveldinga 
gjennom hagen og over gjerdet for å fotografere litt,
der har eg mange flotte fotomotiv...
ha ein fin kveld alle saman

2 kommentarer:

  1. Vakre bilder, jeg liker. Deilig runder på sykkelen, jeg liker.
    Vi har hatt sykkel med på Østersjøen og hadde mange sykling.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Alltid fine motiv på dine kanter, og du er flink til å fange de!
    Ja, så ta kamera med deg!!! :)

    SvarSlett